banner

Huisregels

Huisregel nummer 1 is dat ik graag met u communiceer.
Heeft u speciale wensen, ideeën of klachten dan verneem ik dat graag van u.

Bij een bezoek verzoek ik u altijd uw zorgpas en een geldig legitimatie bewijs mee te nemen.

Wilt u wijzigingen in uw naam, adres, telefoon of verzekering zo spoedig mogelijk doorgeven.

Gemaakte afspraken minimaal 24 uur van tevoren afzeggen om te voorkomen dat de kosten van de voorgenomen behandeling bij u in rekening gebracht worden.

Voor spoedgevallen buiten de openingstijden kunt u contact opnemen met de praktijk waar ik werkzaam ben.

Graag wil ik u erop wijzen dat u pas officieel patiënt bij mij bent wanneer u ook daadwerkelijk voor controle bent geweest.
Nadat u bij mij voor controle bent geweest kunt u voor behandelingen en spoedgevallen bij mij terecht.

Heeft u opmerkingen, tips of mededelingen dan verneem ik dat graag van u.
In het geval van een klacht zal ik u vaak vragen dit schriftelijk aan mij te melden.
We zullen dan samen werken aan een oplossing.
Daarnaast ben ik voor een verplichte wettelijke klachtenregeling aangesloten bij de KNMT.